SPLOŠNI POGOJI – PTUJSKA CVETLIČARNA

SPLOŠNI POGOJI – PTUJSKA CVETLIČARNA

 

Splošni pogoji poslovanja spletne cvetličarne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Svetujemo vam, da  pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj zapisane pogoje poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, z varstvom osebnih podatkov in s pravnim obvestilom.


1. Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika ni potrebna. Pomeni, da se brskanje po artiklih in izvedba nakupa lahko izvede brez registracije. Za izvedbo nakupa je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, kontaktna telefonska številka) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava na dom oz. na želeni naslov, dostava na pokopališče, dostava v vežico), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.

Nakup se prične z izbiranjem med ponujenimi izdelki tako, da jih postavite v košarico z gumbom »Dodaj v košarico«. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom »Naprej«. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz 2 korakov: 1 – Podatki za račun in izbira načina dostave 2 – Pregled naročila in plačila. Naročilo lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom »Zaključi naročilo«. V tem primeru se obrnite na nas, na telefonsko številko 02/780 03 01, ali na e-naslov cvetlicarna@jsp.si.

Po opravljenem naročilu in plačilu boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo. Pozor! Preden ne dobite potrdila o uspešnem plačilu, nakup ne gre v izvedbo!

 

2. Način plačila, potrditev plačila in račun

Pri načinu plačila vam je na voljo:
- plačilo z bančnimi karticami,

- plačilo preko sistema PayPal,
- plačilo po povzetju.

 

Plačilo s plačilno kartico

Verified by VISA & Matercard SecureCode

Naročeno blago plačate z vašo plačilno kartico. Sistem vas preusmeri na stran procesnega centra SaferPay, kjer vpišete podatke o kartici in izvedete plačilo.

Sprejemamo plačilne kartice VISA in Mastercard.

Po izvršenem plačilu, boste preusmerjeni nazaj na našo spletno stran. S tem je vaše naročilo zaključeno in plačano.

Plačilo preko PayPal sistema

Naročeno blago plačate preko sistema PayPal. Sistem vas preusmeri na PayPal stran, kjer zaključite plačilo. Po izvršenem plačilu, boste preusmerjeni nazaj na našo spletno stran. S tem je vaše naročilo zaključeno in plačano.

Plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu

Ob osebnem prevzemu naročenega blaga v Ptujski cvetličarni na novem rogozniškem pokopališču, Dornavska cesta 23, Ptuj, lahko plačate z gotovino.

https://www.brodi.si/pic/page/vklopi-razum-zahtevaj-racun.png

 

 3. Dostava šopkov, cvetličnih aranžmajev in žalnih aranžmajev

OBMOČJE DOSTAVE
Dostava na dom oz. želeni naslov na območju občin Spodnjega Podravja.

VSEBINA DOSTAVE

Pod vsebino dostave artiklov se smatra enkraten obisk na dogovorjenem  naslovu. Dostava se smatra kot neuspešna, kadar je naslovnik v dogovorjenem času dostave na dogovorjenem naslovu nedosegljiv. Prav tako se smatra dostava kot neuspešna, kadar naslovnika s pomočjo danih podatkov ni mogoče poiskati. Če smatrate, da dostavljavec potrebuje dodatne informacije za izročitev pošiljke, vas prosimo, da nam to sporočite po telefonu na številko 02/780 03 01. Naročene izdelke lahko po dogovoru tudi sami prevzamete na sedežu Ptujske cvetličarne, Dornavska cesta 23, Ptuj (Novo rogozniško pokopališče).

 

ČAS NAROČILA IN DOSTAVE

V kolikor ni dogovorjeno drugače, je naročilo potrebno oddati vsaj dva (2) delovna dneva pred želenim prevzemom ali dostavo.

 

PLAČILO DOSTAVE:

V košarici izpolnite podatke o dostavi. Podatki o plačniku in naslovu dostave se lahko razlikujejo. Dostava je brezplačna za vsa naročila na območju Mestne občine Ptuj (poštni številki 2250 in 2251). Prav tako je brezplačna dostava v vežico na ptujskem pokopališču.

Dostava na naslov izven območja Mestne občine Ptuj se zaračuna po enotni ceni 5,00 EUR.

 

4. Reklamacije

Reklamacije v zvezi z dostavljenim cvetnim aranžmajem bodo upoštevane, v kolikor nam jih boste javili v roku 1 ure od izvršene dostave.

Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega  cvetnega aranžmaja; cvetni aranžma je bil dostavljen napačni osebi ali na napačni naslov). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.

Zaradi možnih zlorab odpoved naročila ni mogoča!

Zaradi sezonskih karakteristik in svežine cvetja ponudnik ne more jamčiti, da bo izgled cvetličnega aranžmaja v vseh podrobnostih enak objavljeni fotografiji. Ponudnik bo vedno težil k temu, da bodo cvetni aranžmaji enakovredni objavljeni fotografiji ter interesu naročnika. Ponudnik si pridržuje pravico, da zamenja eno ali več komponent v cvetnem aranžmaju, ampak vedno tako, da bo cvetni aranžma podoben opisu (stilsko in kvalitetno).

Cvetje ima na nekaterih fotografijah poln cvet. Ponudnik si pridržuje pravico, da za sestavo cvetličnega aranžmaja uporabi cvetje, ki ima cvetove še zaprte (popki), kar podaljšuje svežino in trajnost šopka.

Naročnik se mora zavedati, da podarja svež izdelek, in čeprav ponudnik jamči, da uporablja cvetje najboljše kakovosti, je dolžina trajanja svežine cvetnega aranžmaja odvisna tudi od nege prejemnika.

Cvetje – opozorilo!

Nekatere vrste cvetja in listja so lahko toksične in povzročajo alergijske reakcije na koži. Cvetje je potrebno shranjevati izven dosega otrok in oseb z občutljivo kožo, ter umiti roke po rokovanju s cvetjem in z listjem. Prah iz prašnikov nekaterega cvetja (lilij in anemon), lahko na tkanini pusti trajne madeže.

Nikdar ne puščajte cvetja blizu električnih naprav in vedno uporabljajte nekakšen zaščitni material med vazo s cvetjem in površino, na kateri stoji.

 

5. Varnost

Spletna trgovina uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Ponudnik za prenose vseh podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.

Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Zaradi zaščite pred zlorabami plačilnih in kreditnih kartic ponudnik lahko preverja informacije, povezane z naročilom kupca.

Ponudnik prejme podatke, ki se nanašajo na naročilo kupca. V primeru, da kupec ne posreduje zahtevanih podatkov, lahko to ovira izvedbo njegovega naročila. V primeru, da se plačilo ne izvede zaradi zlorabe kreditne kartice, bo to dokumentirano. Vsakršna sumljiva ali neobičajna raba kreditnih kartic bo sporočena pristojnim organom.

 

6. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 9,5 % ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od artikla, izdelka ali storitve.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

7. Varovanje osebnih podatkov

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100 % varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Več o ponudnikovem varovanju osebnih podatkov je dostopno na povezavi http://www.js-ptuj.si/izjava-varovanje-osebnih-podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

8. Odveza odgovornosti

Ptujska cvetličarna ne odgovarja za uporabo spletnih strani spletne trgovine in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov (barva, dodatni aranžerski izdelki), rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije dojemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, povzročeno potrošniku v primeru zlorabe njegove kartice ali njegovih podatkov.

 

9. Pravno obvestilo

Spletna trgovina je last družbe Javne službe Ptuj, d. o. o., ki s spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last družbe Javne službe Ptuj, d. o. o., in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja družbe Javne službe Ptuj, d. o. o.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

 

10. Pritožbe in spori

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču na Ptuju.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte cvetlicarna@jsp.si ali na poštni naslov Javne službe Ptuj, d. o. o., Ul. heroja Lacka 3, 2250 Ptuj.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.